UMNO BAKAL JADI BARUA DAP JIKA UMNO & ANWAR BEKERJASAMA!

Percaya atau tak lepasni UMNO akan jadi barua kepada DAP kalau diorang ni betul-betul bersetuju untuk bekerjasama dengan Anwar Ibrahim.

UMNO yang sekarang kita tengok dah memang jahanam akan menjadi semakin jahanam lagi lepasni, mana taknya sebab diorang akan duduk di bawah telunjuk DAP.

Anwar ni sebenarnya dah dipergunakan dan diperkudakan oleh DAP. Umumnya kita semua tahu hubungan baik Anwar dengan DAP dari dulu lagi.

Jadi DAP gunakan Anwar untuk membuat perbincangan sulit dengan pemimpin utama UMNO supaya UMNO akan turut serta bersama dengan DAP. Semua ni dah dirancang dengan begitu baik oleh DAP sebab diorang memang sengaja nak melaga-lagakan parti-parti politik Melayu di tanah air kita ni.

Sekarang mastermind dalam UMNO yg merancang kerjasama sulit dengan Anwar & DAP ni adalah Zahid Hamidi. Korang pon mesti dah taw kan pasal isu perbualan Zahid dengan Anwar yg tular kat media sosial tu kan?

Itu je dah cukup utk buktikan memang wujudnya usaha kerjasama sesama diorang ni dan ianya bukanlah sebuah spekulasi semata-mata. Malah semasa krisis di Perak dulu, DAP juga ada menawarkan untuk bekerjasama dengan UMNO untuk membentuk Kerajaan. Si Nga Kor Ming yg dibenci UMNO tiba2 berubah hati mahu menyokong UMNO. Kan pelik tindakan DAP ni!

Jadi lebih baik kita ucapkan ‘Selamat Tinggal’ pada UMNO, kepada pemimpin-pemimpin UMNO yang lain semoga anda berjaya pada PRU15 nanti. Kalau UMNO dah start jd barua DAP nanti agak-agak nak lagi ke orang Melayu sokong UMNO?

Fikir-fikirkanlah. Jangan jadi bodoh utk terus duduk di bawah pemerintahan rejim Zahid yang gilakan kuasa. Kerjasama dengan Anwar hanya mengundang masalah kepada UMNO nanti kerana DAP sudah menguasai Anwar dan boleh juga menguasai UMNO akan datang!

https://www.facebook.com/100455398028870/posts/505592234181849/

By Ostad

Leave a Reply

Your email address will not be published.