Geng SCAM, Money Game, Ponzi gaya islamik semua tengah susun strategi dan marketing.

Diorang tukar logo, tukar nama, wrap Mustang warna lain, modus operandi yang sama.

Target pun golongan yang sama.

Lauk banyak ooo.

RM70 billion ringgit akan dikeluarkan oleh pencarum KWSP.

Dia target 10% je ( yang nak easymoney, goyang kaki, picit picit dapat duit )

Dah RM7billion potensi keuntungan.

Kepada rakan rakan, berhemah dan berhati-hati lah mengurus kewangan.

Elakkan masuk skim mengarut, buat modal skim Ponzi, melabur dalam skim comfirm untung 100% Dan sebagainya.

Utamakan kelangsungan hidup, ‘biar kurus janji tak mati’.

Bahagikan siap siap untuk kegunaan asas 6 bulan (minima), selain tu carilah duit kiri kanan.

Pesan pada adik beradik, kawan kawan kita.

Good luck.
KHK

By Ostad

Leave a Reply

Your email address will not be published.