Zuraida Atan.


Didakwa bunuh anak sendiri sebab anak bahagia duduk dengan family angkat.. Ada yang mendakwa dia mengalami masalah mental.

Cemburu anak dia happy dengan family angkat, Zuraida minta balik hak penjagaan anak kandung, kemudian dera kanak² tersebut sampai mati sebelum campak dalam tong biru dalam bilik air dan biar mayat sampai kembung.

Tong biru dalam gambar tu la dia campak anak dia biar mati kembung. Story mungkin berbeza but who cares? Yang penting dia dah bunuh anak sendiri.

Boleh view post Fb

https://www.facebook.com/dang.anum.39142

Link fb mak:

https://www.facebook.com/zuraida.atan.1

Tak kurang juga ada netizen mengarang sajak “Betina Dari Neraka” semata-mata untuk melepaskan kemarahan yang tidka dapat dibendung lagi.

Pedih lagi hati insan yang menjaga dari ibu yang melahirkan. Bagai nak putus tali jantung. Dibelai dijaga bagai menatang minyak yang penuh diberikan kembali pada ibu kandung dan sangka dijaga sama tapi di tangan ibu kandung adik amir meninggal.

Ya Allah kuatkanlah hati keluarga angkat anakanda Amir. 😭😭😭😭

Kita, sedekahkan surah Al-Fatihah kepada anak syurga Arwah adik Amir, kita doakan pelaku yang sangat kejam dan tak ada hati perut ini terima balasan yang setimpal.

By Ostad

Leave a Reply

Your email address will not be published.